hoe lang motet je zijn voor een dirttbike of moter?

ik ben zelf 1,67 en ik word binnekort 19 dus ik zou graag voor mijn a1 willen rijbewijs gaan maar de enigste nadeel is dat ik iets te kort ben helaas ; (

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Met jouw lengte kun je prima op een motor rijden. Er zijn genoeg kleinere modellen in de handel en anders zou je een motor nog kunnen laten verlagen. Verlagen in zijn geheel of alleen het zitgedeelte.

Er is geen minimum lengte gesteld voor het kunnen halen van het rijbewijs. Wel moet je natuurlijk de motor normaal kunnen bedienen, ook als je ergens moet stoppen. Maar op dat vlak zijn er dus wel mogelijkheden.