Als ik zoek op GPZ500S met het woord length erbij, dan zie ik een lengte die voor de versie GPZ500S uitkomt op 2096 mm, dus zeg maar 210 cm. Dan lijkt het echt de grote hoes van 235 cm te moeten worden.

Er zijn meerdere bronnen voor de lengte van de motorfiets, en omdat Wikipedia voor de modelaanduiding Kawasaki Ninja 500R verschillende maten voor bepaalde bouwjaren noemt (met daarbij de opmerking dat GPZ500S in Europa de aanduiding voor deze motorfiets is), vermeld ik hier die link.

Toegevoegd na 10 minuten:
Met de hoes van 235 cm bedoel ik dus de maat L zoals in de Lidl folder aangegeven.