Het theorie-examen kost: € 33,25. Het praktijkexamen van de bromfiets kost: € 95,-
Daarboven op komen nog de cursus/lessen het lesmateriaal.
Uiteindelijk zal je op een bedrag zitten van zo'n €400.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brommercertificaat bestaat niet meer.

Je moet rijlessen halen en theorielessen volgen
en een rij-examen doen.
En als dat allemaal gelukt is krijgt je een brommerrijbewijs.

De overheid gaat er bij het rijbewijs AM vanuit dat gemiddeld 4 rijlessen voldoende zouden moeten zijn voor de bromfiets (AM2).

Wat gaat het kosten voorBromfiets (AM2)
theorietraining
1 theorie-examen
4 praktijklessen (2 x 2 uur)
1 praktijkexamen
Prijs vanaf € 390,-

http://www.anwb.nl/auto/rijden/rijbewijs-halen,/anwb-rijopleiding/bromfiets.html?gclid=CIPDpffi8qECFUaK3godRFu4mA