Je kan een dal uren dag kaartje kopen. Deze is NIET de gehele dag geldig, maar wel een groot deel van de dag.

Veolia zegt: http://www.veolia-transport.nl/vervoerbewijzen/specifieketarievenBrabant/debusbeterdus/

Dalurendagkaartje
Prijs

€ 3.-.
Geldigheid

• geldig op werkdagen vanaf 9.00 uur tot 05.00 uur.
• vóór 9.00 uur's morgens ook geldig: in het weekend, op feestdagen, in de kerstvakantie en in juli en augustus.
• € 6.- (dubbel tarief) op Brabantliners 400 & 401 en lijn 101, reizigers kopen 2x een Dalurendagkaartje.
• tevens vervoerbewijs voor uitgaans- en carnavalsvervoer.