met studenten OV-Chipkaart naar brussel

Morgen heb ik met school een excursie naar Brussel.
niets aan 't handje, kat in 't bakkie zou je zeggen, maar Mijn probleem is dat ik een studenten OV-Chipkaart heb. In Nederland reis ik normaal gesproken dus gratis.

nu vroeg ik mij af, hoe kan ik het voordeligst reizen naar Brussel? kan bestaat er de mogelijkheid om alleen een kaartje te kopen vanaf de grens van Nederland, of is hier wellicht een andere regeling voor bedacht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Aan de balie van de NS kun je een los retourkaartje kopen, vanaf het laatste station voor de grens tot aan brussel.
Dit kan bij elke NS balie, dus je hoeft niet voor de grens uit te stappen. Veel plezier in Brussel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk koop je een kaartje vanuit de grens, maar je hebt er wel korting op omdat je een student bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trek kaarten kun je online bestellen. Hier staan ook verschillende kortingsmodellen voor bijvoorbeeld groepen. Check de link maar even ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Link vergeten :')
http://www.b-rail.be/main/N/