kan ik een dagkaartje kopen van 3 euro in noord brabant?

Vanaf 3 november word de strippenkaart afgeschaft, maar geld dat ook voor het dagkaartje van 3 euro?

Toegevoegd na 4 minuten:
EN weet iemand toevallig of de maandkaarten worden afgeschaft? die je ook voor de bus gebruikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Hoi,

Na 3 november kun je helaas ook geen dagkaarten meer kopen. Deze vervalt.
Je kan altijd wel kaartjes kopen bij de chauffeur, maar deze is voor een enkel reis en is toch een stuk duurder.

Deze informatie komt van de website van het busbedrijf Veoilia. Kijk maar eens op de website van hun.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, het dagkaartje van 3 euro blijft gewoon bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die worden ook afgeschaft. Je kan dadelijk alleen een kaartje kopen voor €3,- deze vervalt als je uitstapt. Dus voor de terugweg of als je overstapt ben je weer €3,- kwijt.
Bron: hermes buschauffeur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het dagkaartje is er dan niet mee.

http://www.hermes.nl/reizen-met-hermes/14/dalurendagkaartje-noord-brabant/1362
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mooie gelegenheid om eindelijk een OVchipkaart te kopen, het zal vast nog wel vaker voorkomen dat je met bus of trein gaat reizen.
De oude kaartjes zijn afgeschaft zoals je in de andere antwoorden kunt lezen, voor sommige reizen zul je duurder uit zijn, andere reizen zijn dan weer goedkoper, het is niet anders.