Hoe werken de tijden van de metro vanaf De Akkers ?

Op internet staat dat die om de 10 minuten gaat, maar ergens anders hoorde ik weer dat die om het halfuur gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Zowel lijn C als lijn D gaan overdag elke 10 minuten, 's avonds en op zondag elk kwartier. Je hebt overdag dus elke 5 minuten een metro, 's avonds en op zondag elke 7,5 minuut.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op de site van de RET.

Hoe vaak de metro gaat hangt af van welke lijn je wilt hebben (C of D), op welke dag je rijdt en op welk tijdstip.

Door de weeks op een beetje normale tijd zullen er al snel een stuk of 10 metro's per uur vertrekken vanaf De Akkers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet met A,B of C want ik moet richting De Terp, want uiteindelijk moet ik bij Kralingse zoom uitstappen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de dag is op een donderdag