Ik denk die van Maastricht Randwyck over Groningen Noord naar Den Helder. Dat kost maar 74,80 euro voor een retourtje eerste klas en is met 2 keer 9 uur en 16 minuten voor een enkele reis gemakkelijk op 1 dag te doen...

Toegevoegd na 44 seconden:
O ja...

Je hoeft maar 7 keer over te stappen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar even de route na op ns.nl... Dan zul je zien dat een enkeltje eerste klas maar 61,70 euro is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor die prijs vlieg je ook heen en weer naar spanje.....
Een eersteklas ticket van Maastricht naar Groningen zonder korting kost 56,10 euro enkele reis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerste klas kaartje van Delfzijl (Groningen) naar Kerkrade (Limburg).
Delfzijl is het verste treinstation in het uiterste noorden en Kerkrade het verste treinstation in het uiterste zuiden van Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
61,70 is nog altijd meer Solange
Het hoeft nooit meer te kosten dan een dagkaart. 2e klas is dat €49,50
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dagkaart dit is tevens het maximale tarief wat een reis binnen Nederland kan kosten op een dag

Een dag lang onbeperkt reizen met alle binnenlandse treinen.
De beste keus bij een enkele reis, retour of rondreis vanaf 250 kilometer.
Een Dagkaart 2e klas vol tarief kost € 44,- (met 40% korting is dat € 26,40)
Een Dagkaart 1e klas vol tarief kost € 74,80 (met 40% korting € 44,90