Je neemt de trein van Haarlem CS naar Amsterdam CS. Daar stap je over op de trein naar Utrecht CS.
In Utrecht neem je de intercity richting Eindhoven. Je stapt uit op 's Hertogenbosch CS.
Daar loop je naar het busstation en neem je lijn 300 richting Tilburg.
Stap uit bij bushalte Horst in Kaatsheuvel.
Van daar is het circa 10 minuten lopen.

(Je bent hoe dan ook wel een dikke twee uur onderweg).

http://9292.nl/reisadvies/station-haarlem/kaatsheuvel_efteling/vertrek/2012-10-23T0833#

Toegevoegd na 1 minuut:
Hmmm.. ik zie dat de te nemen bus en trein per vertrektijd anders is.

Je kunt het beste zelf je route bepalen op:
http://9292.nl/#

Jij weet immers zelf het beste op welke dag/tijdstip je wilt vertrekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens ov9292 duurt de kortste verbinding 2 uur en een kwartier. Je neemt de intercitytrein naar Amsterdam, stapt daar over op de trein naar Den Bosch. In Den Bosch stap je over op de trein naar Tilburg. In Tilburg neem je bus 137 en die brengt je na 20 minuten bij de bushalte op de Kaatsheuvel.
Amadea