kan ik met mijn dagkaart ook met de bus reizen?

Ik heb een treinkaartje(dagkaart) gekocht bij de kruidvat.. Die medewerker zij dat ik die alleen in de trein kan gebruiken. Ik las ergens ook in de bus. Weet iemand misschien meer hierover? Er staat ook op: als je met connexion of arriva enz. rijd moet je eerst afstempelen. Ik heb nog nooit gehoord dat er treinen zijn van connexion?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K
ronron1212
10 jaar geleden
Ja er zijn ook treinen van connexion.

Antwoorden (1)

Met de trein dagkaart van de kruidvat kan je onbeperkt met de trein reizen voor de prijs waarvoor je betaald hebt.
Dit geldt bij alle treinvervoerders, dus oa de NS, Veolia, Connexion etc.

Je mag alleen de bus gebruiken met deze kaart als die bus rijdt ipv de trein (Bv van afgelopen maandag bij het ongeluk op station Eindhoven, er reden geen sprinters meer, maar daarvoor in de plaats bussen.)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt.
En als je de Fyra of ICE gebruikt even toeslag halen.
ICE altijd.
Fyra overal behalve tussen Schiphol en Amsterdam CS
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties/goedkope_treinkaartjes_kruidvat:_ns_dagkaart_voor_najaar_2013-145649 zijn er van arriva en synthus ook treinen dan? dat is echt jammer ;-(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties/goedkope_treinkaartjes_kruidvat:_ns_dagkaart_voor_najaar_2013-145649 zijn er van arriva en synthus ook treinen dan? dat is echt jammer ;-( Ik dacht dat je echt met de trein en de bus kon ;-)
Powergen
10 jaar geleden
Nee helaas, echt alleen maar met de trein, of met de uitzondering die ik heb gemeld in het antwoord. Arriva en synthus hebben ook beide treinen. NS is de grootste vervoerder maar rijdt dus niet overal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier kun je zien welke vervoerders, naast NS, ook met treinen rijden:
http://www.rover.nl/images/OVreishulp/Kaartje_vervoerders_20131.pdf