Hoe kan ik van het p+r tarief gebruik maken zodat ik niet de volle €50,- parkeerkosten betaal?

k wil van de p+r gebruik maken bij het Olympisch Stadion.
Nu staat er bij de kosten: €1,- per 24 uur op werkdagen na 10.00uur.
Nu zie ik dat bij de parkeerkosten bij het olympisch stadion €50,- per dag staat.
Hoe kan ik van het p+r tarief gebruik maken zodat ik niet de volle €50,- betaal?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voorwaarde is dat je met het OV verder reist. Bij het afreken van de parkeerkosten wordt gecheckt of de laatste check-in van je OV-chipkaart naar de P+R binnen het centrumgebied was.
9 jaar geleden
Er staat daar een betaalautomaat waarop alles wordt uitgelegd. Tramkaartje bij P&R zorgt voor vervoer naar de stad en weer terug. Je bent geloof ik iets van 6€ kwijt voor parkeren en reizen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tramkaartje goed bewaren dus!