Dagje Amsterdam, ov chipkaart nodig?

Waar ik woon gebruiken ze de ov chipkaart niet en ik maak ook zelden gebruik van het ov. Als ik een dagje Amsterdam wil doen en ik reis met het ov, hoe doe ik dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt gewoon een wegwerp chipkaart kopen voor 2,75, 3,50 of zo . Alle gemakken van de OV chipkaart behalve dat je er maar 1 of 2 dagen mag van genieten.

Toegevoegd na 1 minuut:
zie de vraag over hoe toeristen moeten reizen met de ov- chipkaart . Hij staat als het goed is rechts bij populaire vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, die had ik niet gezien, had al wel her en der rond gekeken. Bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar staat idd alle info bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geeft niet , prima vraag verder. Leuk dat je hem actueel houdt ! Door te vragen komt deze vraag weer onder de aandacht.

Andere antwoorden (1)

je kunt gewoon kaartjes kopen in de bus.
of een dag kaart kopen. bij een OV verkoop punt.