Wat weegt een tractorband?

Ik moet een tractorband ophalen met aanhangwagen maar weet niet hoeveel zo`n ding weegt. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
15.4K

Het beste antwoord

Aangezien ik bij een hele grote banden leverancier werk, weet ik dat het tussen de 70 en 1000 kilo kan wegen. Hangt er vanaf wat voor een het is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zo een globaal vraag kan ik een alleen een globaal antwoord geven. Kan jij hier een precieze antwoord op geven? Ben benieuwd.
İk ben degene die iedere dag tractorbanden ziet en weet heel goed hoeveel ze wegen. İk heb er ook bij gezet dat het ervan af hangt. Er staat niet bij wat voor een de band is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- is niet van mij. Ik snap beide kanten.. Maar je kan net zo goed antwoorden tussen de 5 en 3000 kilo. Tja, als je zo aan je punten moet komen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ chillm punten interesseren me niet, weet trouwens niet eens hoeveel ik er heb. İk wilde duidelijk maken dat de vraag wat nauwkeuriger gesteld kon worden zodat er nauwkeuriger antwoorden op kunnen geven.

Andere antwoorden (1)

Tussen de 220 en 370 kg hangt van de grootte af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. +