Bij een informatiepunt kun je dat vaak opvragen, je kunt ook via internet inloggen en als je uitcheckt zie je ook je saldo op de automaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In aanvulling op: je kunt ook bij een NS kaartautomaat je ov chipkaart ervoor houden op je saldo te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een persoonlijke kaart hebt kan je een account aanmaken op Internet en Dan kan je gewoon vanuit huis je saldo opvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij een oplaadpunt je OV er instopt dan vraagt hij altijd: Saldo opvragen of Bijstorten.
Dan kies je dus saldo opvragen....