Moeten oldtimers / klassieke auto's ook kilometerheffing betalen?

Ik vind de overheid totaal doorschieten. Straks zit er een chip in m'n kont en kan ik voor elke stap die ik zet dokken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik durf te wedden dat je in het verleden zat te klagen dat je ook wegenbelasting moet betalen als je de auto een jaar lang in de garage laat staan. Het is ook nooit goed.

Antwoorden (3)

Ja natuurlijk, dat moet in de toekomst...

Big Brother is watching you... Elke stap is bekend... Overal Camera´s, overal spionnen... Big brother is watching you... En jij zult betalen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Wat ben je weer wreed XiniX (maar minnetjes zijn niet van mij hoor ;-) )
Is het laatste woord nog niet over gezegd. Er ligt een voorstel om oldtimers te ontzien, maar er is nog geen uitsluitsel over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het voorlopige wetsvorstel voor kilometerheffing worden auto's ouder dan 25 jaar ontzien. Dus nee.