Hoe lang duurt het voordat een kaartje uit Zuid-Spanje aankomt in Nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
12.7K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb half september een paar kaarten in de gele brievenbus bij het postkantoortje bij Gran Alacant gepost, bijna een maand later nog niks aangekomen....

Het beste antwoord

Daar kan je niets van zeggen ik woon in Spanje de ene keer is t 3 dagen maar ook weleens 3 weken er is geen touw aan vast te knopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan wel een week duren, zie onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 mei heb ik 12 ansichtkaarten bij het postkantoor in Málaga afgeleverd. Het is nu 24 mei en niemand van de geadresseerden heeft tot nu toe een kaart ontvangen.