Wat is nu precies een partybus?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
2.1K
Cryofiel
9 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/Party_bus

Antwoorden (2)

Een bus waar je een feestje in kan houden tijdens de rit.
Ik heb dit ooit gedaan met Kwibus.
Muziek een standje harder, een koelkast aan boord , dicolampen, maar toch ook zitjes met een tafel.
En de mogelijkheid om te staan ( zoals bij een stadsbus….en dus te dansen)

Toegevoegd na 11 minuten:
Echt een aanrader, wij hadden het geluk een chauffeur te hebben die er helemaal in mee ging.
En ik vond de kosten onder de streep, erg netjes. , bovendien mochten we zelf de hapjes regelen.....en dat kan je ook qua kosten in eens leuk regelen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hartstikke bedankt voor u snelle reactie!
Ik maak der zelf al jaren gebruik van en zoals hier eerder al werd vermeld is het een bus met extra's waaronder een betere muziek installaties en sommige ook met rookmachines en koelingen en verlichting. Je kan het eigenlijk gewoon zien als een disco maar dan in een bus. Als je een beetje een beeld wilt krijgen zou even kunnen kijken op http://detournado.nl/ op hun website staan ook foto's zodat je zelf een beetje kunt zien van hoef wat.