Hoe kan ik vanuit haarlem naar pathe bioscoop bij de amsterdam arena ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zelluf niet ???

Antwoorden (4)

voer je gegevens in bij www.9292ov.nl en je ziet precies welke bussen/ treinen/ trams/ metro's wat dan ook je moet of kunt nemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even 9292 raadplegen, je gegevens invoeren (ook meteen voor de terugweg), dan weet je meteen hoe je moet reizen, en ook hoe llaat je aankomt, en voor de terugweg hoe laat je weer moet vertrekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op meerdere manieren.

Van Haarlem centrum
Met auto (30 minuten)
Lopend (5 uur)
Met de trein (naar bijlmer arena) (41 minuten)
Met de bus (naar bijlmer arena) (53 minuten)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in Haarlem Centrum de Zuidtangent neemt, dat is bus met nummer 300 dan ben je binnen een uur bij de Arena, en stap je ook echt vlak bij de bioscoop uit.
De Zuidtangent is een snelle busverbinding die over een eigen baan rijdt en niet al te veel stops kent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkt absoluut heel goed! Groot voordeel is dat je niet hoeft over te stappen, er om de paar minuten een bus rijdt, en er zelfs een nachtdienstregeling is, waardoor je niet bang hoeft te zijn dat je de laatste bus mist bij een late film. Houdt wel rekening met extra kosten als je 's nachts reist met de Zuidtangent (ik geloof 6 euro, is te overzien dus!)