Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik gewoon een treinkaartje naar antwerpen op het station kopen of ik moet ik zo'n reis persé reserveren?

vanaf station roosendaal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Die kun je gewoon kopen, maar in de hogesnelheidstrein loop je risico dat er geen plaats is.
(In internationale treinen kun je vaak in de trein een kaartje kopen, zal misschien wel duurder zijn...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf Roosendaal kun je zo de trein in naar Antwerpen.
Als je in het weekend gaat,en je zou vanuit Essen kunnen reizen, reis je met een weekendretour voor 5,40€
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Je kunt gewoon een kaartje kopen op het station. Voor de treinen Roosendaal-Antwerpen is reserveren niet nodig. Je kunt het zelfs gewoon aan de kaartautomaat kopen: er zit een optie "buitenland" en/of "België" op de automaten met touchscreen. De automaat kan ook rekening houden met de belangrijkste (Nederlandse) kortingen, zoals een voordeelurenkaart of een NS- of OV-Jaarkaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Utrecht
11 jaar geleden
Let er dan wel op dat je hiermee niet in de Thalys mag. Thalys heeft overigens wel -verplicht- plaatsreserveringen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding