als piloot begin je altijd als co-piloot wil graag weten wat je salaris permaand ise?? is het meer dan €3000

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

het startsalaris van een co-piloot ligt doorgaans tussen de 3.000 tot 3.500 euro bruto per maand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig duurt dat niet zo lang en zit je na een jaar of 5 al op het dubbele :)
Het hangt van de maatschappij af : bij de KLM begin je bijv. als co-co : op de extreem lange trajecten wissel je af met de co en de captain. Maar je doet geen starts of landingen.
Dus dan zal je nog iets lager zitten dan als je als co-piloot gaat werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het toch over 'extreem lange trajecten'??
Als je op de cityhopper begint, begin je natuurlijk als co, niet als co-co.....
Als je piloot wilt worden voor het geld, vergeet het! De goede oude tijden zijn voorbij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens, piloot verdiend nog steeds als 1 van de besten!
Co-co-piloot begint met een salaris van zo'n €40.000,- per jaar, dit kan uiteindelijk groeien tot zo'n 150.000,- per jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het moet zijn, verdient...
Op MSN had ik gelezen dat je ongeveer €40 euro per uur verdient.