open vliegtickets??

ik wil even kijken hoeveel het kost om van amsterdam naar maleisie te vliegen. maar ik zou dan graag een open ticket willen want weet nog niet wanneer ik weer terug wil.

maar ik keek al op een paar site's maar kan nergens open tickets vinden. weet iemand nog site's waar je dat kunt bekijken??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Open tickets zijn meestal business-class-tickets, dus de duurdere variant. Je zult ze dus niet zo gauw op ticket-sites tegenkomen.
Het is voor een vliegmaatschappij natuurlijk makkelijker, om te weten, dat een vliegtuig 'vol' is per iedere datum, en open ticket mensen komen op korte termijn met hun boeking.
Voor dat genoegen zal je dus meer moeten betalen.

Voordeel is, dat je ook meer bagage mee mag nemen, bij evt. verstoringen erg in de watten wordt gelegd (hotel, als eerste omgeboekt ed.), en dat je in de lounge mag wachten onder het genot van allerlei luxe versnaperingen. En natuurlijk op zo'n lange vlucht een heerlijke stoel hebt, en veel meer rust in jouw gedeelte van de cabine!!

Informeer even direct bij de maatschappijen die op Kuala Lumpur vliegen : KLM, Lufthansa, British Airways, Emirates, Malaysia, om er een paar te noemen....