Als vliegtuig X om 13:00 uur land op Schiphol - Zonder vertraging. Hoe laat kan ik de passagier dan in de aankomsthal verwachten?

Zie vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
69.7K

Het beste antwoord

dat ligt eraan waar ze vandaan komen en de hoeveelheid bagage.

De landingstijd is de touchdown tijd. Dus niet de tijd aan de gate,
En waar ze aan de gate komen.
Bij europa vluchten is men in 7 a 8 minuten helemaal uitgestapt, bij ica kan dat wel meer dan 20 minuten duren.
De eerste koffers moeten contractueel binnen een kleine 12 minuten in de kelder aanwezig zijn. maar ja eerste is ook 2 van de 300.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Reken tussen de 30 min- 45 min. Ze moet van de gate lopen naar de douane of het druk is, is ook bepalend. Daarna lopen naar de band waar de koffer opgehaald kan worden. Afhankelijk hoe snel jij je koffer ziet, loop je daarna door naar de aankomsthal.

Toegevoegd na 3 minuten:
Uitstappen uit het vliegtuig gaat meestal ook niet zo vlot, want de passagiers moeten eerst hun handbagage uit de bovenklep halen. Wachttijden bij de douane is ook bepalend voordat jij aan de beurt bent om je paspoort te laten zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
En vergeet niet dat de eerste klas pasagiers als eerste eruit mogen :-S
bamibal
12 jaar geleden
Als je pech hebt, landt het toestel op de Polderbaan. Dan ben je eerst nog 20 minuten aan het taxiën voordat je überhaupt aan de gate staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah ja. Ok bedankt voor je antwoord.
Weet jij ook of er kans id dat het vliegtuig vroeger aankomt dan aangegeven? (door goed weer bv)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit is zeker mogelijk weet ik uit ervaring, dat het vliegtuig zelfs een half uur te vroeg aankwam. Dit kwam omdat we wind mee hadden. Je kunt via http://www.schiphol.nl/Reizigers/Vluchttijden.htm zien hoe laat het vliegtuig wordt verwacht op Schiphol
Je moet minimaal een uur wachten voordat de passagier uit de aankomsthal komt .
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de passagier binnen een uur uit de aankomsthal komt .
De tijd kan iets korter zijn als de passagier geen bagage bij zich heeft .