Zijn dit onze tickets?

Wij hebben bij Arkia online 2 binnenlandse vluchten geboekt. Hiervoor betaald en per mail itinerary en invoice ontvangen. Zijn dit tevens onze tickets? Arkia reageert niet op mails. Wie kan hier duidelijkheid verschaffen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou even proberen te bellen in plaats van mailen. Overigens is het vaak al zo dat ze ja al in de computer hebben gezet en dat alleen je paspoort al voldoende is om je ticket aan de balie van het vliegtuig te krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bellen kan alleen naar Israel en de vraag is of ze je daar wel fatsoenlijk te woord staan. Maar na lang zoeken elder info gevonden. Dank.
Utrecht
9 jaar geleden
Papieren tickets bestaan (bijna) niet meer; alles is electronisch.
Als het goed is heb je een e-ticket gekregen (= een lange cijfercode) of een boekingscode (= 6 letters/cijfers).
Daarmee kan je op de website van de luchtvaartmaatschappij je vluchtgegevens opzoeken en evt. 24u van te voren ook inchecken.
Daarna gewoon met je paspoort naar de luchthaven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat was mij al bekend, maar gaat hier niet op.
Mijn factuur met reserveringsnummer blijkt een ticket te zijn waarmee ik op vertoon van paspoort kan vliegen. En inchecken vantevoren gaat echt niet. Het is meer een vliegende bus...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je Intinerary is je reisinformatie of ook wel de route welke je vliegt, en als het goed is staan hier tijden op. Je Invoice moet je altijd meenemen, dat is je factuur en bewijs van betaling.

Antwoorden (1)

21 dagen vóór vertrek zijn de e-tickets beschikbaar in 'Mijn Omgeving' van de Arke website. Je kan ze daar downloaden en ze vervolgens afdrukken. Wanneer de e-tickets beschikbaar zijn ontvang je tevens een e-mail met de benodigde inloggegevens.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de vraag betrof tickets van ARKIA, een dochtermaatschappij van ElAl.