Hoelang van te voren is gate en gate nummer van vertrekkend vliegtuig schiphol bekend?

Op internet kan je dit zien. Ik bedoel dus niet op de borden van Schiphol maar op internet. bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
8K

Het beste antwoord

Hoi racefiets,

Dit is per luchtvaartmaatschappij verschillend. Soms kun je het een dag van te voren zien, soms een paar dagen en soms pas een paar uur.

De snelste oplossing is om de Schiphol app te gebruiken. In deze app zoekt u uw vluchtgegevens bij elkaar en zodra er informatie bekend is krijgt u een melding op uw mobiele telefoon. Dus ook als de gate bekend is of als er een gate wijziging is.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet.