Is een pocket bike illegaal ??

Ik wil weten of een pocket bike illegaal is een heb je er een rijbewijs voor nodig en kan je hem in Nederland krijgen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Je mag er mee op de weg als hij voldoet aan de eisen voor een brommer. Max 49,9cc geel plaatje op het voor spatbord,juiste verlichting verzekering enz. Ik denk dat hij dat niet heeft. De meeste van die dingen zijn niet geschikt voor de weg. Nee dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op het openbaar weg mag je niet eens rijden! Alleen racen op racecircuit of eigen grond, maar denk wel erom dat je verzekering niet uitbetaalt bij het ongeluk!