waar kan ik de bestuuring van de sparta elektrische fiets nog kopen? (zie foto)

Mijn besturing van de fiets is kapot gevallen kan ik die aprt kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
ronron1212
9 jaar geleden
zie geen foto
janprokles
9 jaar geleden
foto?
Erna55
9 jaar geleden
Stuur kapot ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat is de besturing van een fiets? bij een auto of vliegtuig kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Antwoorden (1)

De fietsenmaker kan je advies geven of het nog loont en/of het stuur nog te leveren is of dat er een alternatief voorhanden is.

Toegevoegd na 13 minuten:
En hij/zij kan uiteraard de spullen leveren en monteren.