DFDS Seaways is momenteel de enige veerdienst die deze route aanbiedt.
Het is het grootste scheepvaartbedrijf van Noord-Europa. De bedrijfsnaam staat voor Det Forenede Dampskibs-Selskab (letterlijk vertaald 'De Verenigde Stoomvaart Maatschappij').

De ferries Dunkerque Seaways, Delft Seaways en Dover Seaways varen op deze route.
Er gaan maximaal 120 vrachtwagens en 200 auto's in.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ zijn alle drie (zusterschepen) gedoopt onder de naam Mearsk van de Norfolk Line.
De drie zusterschepen zijn gebouwd bij Samsung Ships Building in Zuid-Korea.
De Maersk Dunkerque in 2005 en de Maersk Dover en Delft in 2006. Dus nog betrekkelijk jonge Ro-ro schepen.