Wat kost een pakketje versturen bij dhl???

Wat kost het om een pakketje van rond de 1.5 kg en een lengte van 100 cm, breedte 35 cm en hoogte 20 cm. Ik heb gehoord dat het goedkoper is om met dhl te verzenden dan met post nl weet iemand hier iets van??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar moet ie heen? Australie? Amerika, Libie?

Antwoorden (2)

Dat ligt eraan waar t pakket naar toe moet, moet t verzekerd zijn of niet.
Blijft t in NL dan is t verschil te verwaarlozen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal kost een pakket binnen Nederland verzenden tot 10 kg, 4,95 als je vooraf online labelt en betaald. Maar als maximum afmeting staat er 80cm x 40cm genoemd.
Ik heb op www.dhl.nl het tarief laten berekenen voor het pakket met jouw specificaties en dan kom ik uit op 20,75 als goedkoopste mogelijkheid. (zie de tweede onderstaande link). Maar in dit geval zou ik toch gaan voor TNTPost ( kost 6,75) omdat daar de maximale afmetingen van 100 x 50 x 50 gelden en je daar dus binnen valt. Zie . Voor kleinere pakketten ben je dus wel voordeliger uit bij DHL.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt er werk van gemaakt, klasse+
want het klopt
je kan ook nog met gls verzenden