Ergens in de dagen van 24 december tot 28 december wordt mijn pakketje bezorgt via PostNL, welke dagen wordt er bezorgd ivm de feestdagen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen op de feestdagen wordt er niet bezorgd. Dat zijn dus de beide kerstdagen en nieuwjaarsdag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje

Antwoorden (2)

Met veel geluk bezorgen ze 'm maandag bij je.
Maar normaal gesproken werken ze op Maandag alleen pakketjes weg die op zaterdag al zijn aangeboden terwijl er niemand thuis was.
Allebei de Kerstdagen wordt er niet bezorgd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan op 24 december, 27 december of 28 december geleverd worden. Houd in elk geval track en trace in de gaten of bel morgen naar de klantenservice van TNT post.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, het is niet zó hard nodig maar was benieuwd