hoeveel postzegels moeten op een brief vanuit amerika naar nederland?

En is er een verschil vanuit mexico naar nederland of is dit hetzelfde? En hoeveel postzegels moet ik vanuit nederland naar amerika/mexico? En wat voor postzegeld moeten dit zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (1)

Vanuit Nederland naar Amerika moet je óf een postzegel Wereld 1 plakken, of twee zegels Europa 1 (of Europa 2) óf drie postzegels Nederland 1 (of een postzegel Nederland 2 en een postzegel Nederland 1). Je kunt ook naar het postkantoor om daar eenmalig te frankeren. Je betaalt dan meteen het goede bedrag en hoeft niet perse een velletje postzegels te kopen
Vanuit de VS kun je bij een USPS kantoor de juiste frankering betalen. De goedkope variant kost ongeveer $1.15, goedkoper dan Nederland dus.