Postnl bezorgt niet in België, je zult op jullie eigen postbode moeten wachten. Ik heb wel de ondervinding dat het in België wat langer duurt dan in Nederland, dus reken maar op morgen of overmorgen
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
postnl levert wel in belgie want gisteren is er al 1 paketje bezorgt door postnl
voor zover ik ondervonden heb leverd B-Post enkel pakjes in de voormiddag,je zal dus moeten wachten tot morgen voormiddag.