Nee, op feestdagen wordt er niet gewerkt bij PostNL en dit geld ook voor de chauffeurs die de post ophalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Let op: op maandag 21 april (2e paasdag), zaterdag 26 april (Koningsdag) donderdag 29 mei (Hemelvaartsdag) en maandag 9 juni (2e pinksterdag) zijn onze vestigingen gesloten. Op maandag 28 april ontvangt u bovendien geen post voor uw postbus of antwoordnummer. De Haalservice wordt wel uitgevoerd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De brievenbussen worden wel degelijk geleegd op 2e Paasdag en 2e Pinksterdag.
De nacht van die dagen draaid het proces gewoon door.
Je hebt alleen veel minder post van bedrijven en instellingen de volgende dag.

(een Postnl medewerker)