waarom blijft mijn zending on hold?

Sinds 31december staat mijn dhl zending on hold dat begrijp ik wel vanwegen oud en nieuw maar waarom staat hij dan nog steeds on hold?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
25.5K

Het beste antwoord

Meestal betreft dit een probleem aan de kant van de vervoerder (DHL). Een vervoersprobleem dus. Geen chauffeurs beschikbaar of geen ruimte in de vrachtwagens. Probleem lost zich vanzelf op. Als er een ander probleem is, bv douaneprobleem, dan wordt je per telefoon ingelicht als het nummer op de verpakking klopt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vermoedelijk omdat na Oud & Nieuw gelijk het weekend kwam.
Als je morgen (maandag)avond gaat kijken zou de status wel weer anders moeten zijn denk ik, dan is het weer een normale werkdag.