Moet je extra betalen voor Priority postzegel?

Ik moest snel een brief naar het buitenland sturen, en had dus eerst postzegels gehaald, daar stond priority op. Nu schijnt dit een snelle service te zijn, maar ik zie nergens of ik extra postzegels moest plakken. (brief was 30 gram, dus 2 maal internationaal 1)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.5K

Antwoorden (2)

Voor priority stickers hoef je niet te betalen. Die kun je zo ophalen bij het postkantoor.

Bron is niet nodig. Ik haal ze zelf ook wel eens.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je moet dus standaard zo'n priority sticker erbij plakken(of een postzegel vragen met priority). Anders komt je post pas na een paar maanden aan. Iedereen doet dit zo. Ik heb ze zelf ook wel een geprint(zoeken met google afbeeldingen) Dit werkt ook.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Priority is de standaard verzendwijze voor brieven echte spoedbrieven zijn behoorlijk duur. Kijk maar in de link naar het tarievenboekje op blz 8

Toegevoegd na 5 minuten:
Hoe je het moet doen staat in de andere link