Wat kost een kast laten bezorgen uit Eindhoven na Oldenzaal?.

De kast is 2 delen van elk 60 x 60 x125 cm. groot

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K
tinus1969
8 jaar geleden
Door een verhuisbedrijf? Of door een verkoper?
dudemeister
8 jaar geleden
huur zelf een oto bij SnappCar
scheelt tog

Antwoorden (2)

Een koerier rekent €30,- per uur en €0,35 per kilometer.
Met laden en lossen is hij 4 uur bezig dus dat wordt ongeveer € 300,- inclusief btw

http://nl.afstand-meten.himmera.com/afstand_tussen-oldenzaal-eindhoven-meten_routeplanner_wegenkaart_km-11243.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik verstuur mijn grotere meubels o.a. kasten en banken grotendeels op pallets. Wat voor mij het beste werkt is spot marketing aangezien mijn bestellingen erg onregelmatig kunnen zijn. Het bedrijf waar ik momenteel in zee mee ben gegaan is Quicargo, zij versturen jouw zending vaak na 24 uur al door heel Nederland en Europa, dit werkt goed voor mij aangezien ik ook kopers/verkopers in het buitenland heb zitten. De prijzen vallen erg mee aangezien zij gebruik maken van half lege/lege vrachtwagens die terugrijden van een rit en de ruimte graag willen opvullen. Dit heeft ook nog is economische en ecologische voordelen voor elke betrokken partij