Wat zijn de afhandelingskosten bij een pakketje uit Amerika t.w.v 6 euro?

Ik wil ene jurkje bestellen via paypal en deze kost 6 euro exclusief 2 euro verzendkosten. Ik had al gezien dat je onder de 22 euro geen btw meer hoefde te betalen maar ik zag wel iets staan van afhandelingskosten en dit begreep ik niet. Hoe werkt dit?

Toegevoegd na 50 seconden:
Een* Deze zou ik bestellen via wish.com

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Meestal betaal je niet meer dan de normale verzendkosten die het bedrijf rekent. De import-toeslagen die je betaald zijn daar als het goed is in opgenomen. De extra import-tax geldt niet bij pakketjes met een waarde beneden een bepaald bedrag. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb al heel vaak besteld en nooit naheffingen ontvangen, de verzendkosten zijn zo laag omdat je er twee maanden maximaal op moet wachten., houdt daar wel rekening mee. (dat is bij geek.wish.com , onderdeel van wish)Meestal 1 euro verzendkosten vanuit China, voor kleinere artikelen(brievenbusformaat ). Maar daar staat tegenover dat het wel even duurt voordat het binnen is. Maar geen afhandelingskosten, dat zou je ook direct zien in het totaalbedrag wat je moet afrekenen. Maar misschien is het om hunzelf in te dekken dat ze eventueel iets kunnen bijberekenen in geval van verlies... Nog nooit meegemaakt na veertig bestellingen in anderhalf jaar grofweg.