Is het normaal dat Paypal al is afgeschreven voordat het product er is?

Ik heb laatst via Paypal iets gekocht in Amerika. Het geld is al afgeschreven, echter het product is er nog niet. De laatste keer dat ik via Paypal iets kocht was dit niet het geval. Is er iets verkeerd gegaan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een paypalbetaling is altijd instantaan volgens mij. Hoe weet paypal anders wanneer het bedrag afgeschreven moet worden?

Het beste antwoord

Er hoeft niets verkeerd gegaan te zijn. Betalen via Paypal is een digitale transactie, die razendsnel uitgevoerd kan worden. Een product versturen vanuit Amerika naar Nederland daarentegen kan lang duren. Afhankelijk van het transport, per vliegtuig of per schip......