Kan men bij het boeken van een vliegreis online, ook aangeven in wat voor type toestel men wenst te vliegen?

9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Hoe moet dat in de praktijk worden geregeld? De ene passagier wil met het ene type vliegtuig, een ander met een ander type, een derde met nog een ander. Met welk vliegtuig moet men dan vliegen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat heeft dan jouw voorkeur Kees? Met een A380 naar Antalya? :-)

Antwoorden (1)

Nee, daar kun je niet eens op zoeken (alleen datum/tijd, vertrek/aankomst-vliegveld, aantal overstap e.d.), en hoewel er wel meestal gemeld wordt welk type te verwachten is, is dat ook geen garantie.
gvrox
9 jaar geleden
tinus1969
9 jaar geleden
Als aanvulling; je boekt (vrijwel altijd) een specifieke vlucht (datum/tijd); dan ligt het type toestel al vast.
Bordensteker
9 jaar geleden
Sterker nog: zelfs bij een treinreis op een bepaald tijdstip hoort een bepaald soort trein (materieeltype). Maar in de praktijk kan daar door onvoorziene omstandigheden van afgeweken worden.
Voor een vliegreis is het niet anders.