Wat kan ik doen om schuifruimte te sparen na het verwijderen van het gastaccount?

Hallo

Nu het gastaccount niet van mijn pc niet meer werd gebruikt, heb ik deze verwijderd. Op het account stonden er muziek, foto's... samen goed voor enkele tientallen GB. In instellingen klikte ik (in configuratiescherm) aan om account en bestanden te verwijderen.
Het scherm bleef staan op configuratiescherm en na 4 min sloot dat scherm af. Het gastaccount is inderdaad verwijderd, alleen is er geen extra plaats gekomen op mijn harde schuif.
Zijn die bestanden dan toch niet weg? Zo niet, hoe kan ik deze dan wegdoen?

Dank

7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

logisch gezien zouden de bestanden verwijderd moeten zijn maar misschien heb je veel troep in je prullenbak zitten zo niet kijk even bij je configuratiescherm en kijk of er onnodige progamma's op staan mag dat niet het geval zijn raad ik je aan om dit te downloaden https://www.jam-software.com/treesize_free/ daar kan je precies zien wat er veel gebruik maak op je C bestanden en andere mappen verder zou ik willen weten hoe veel gb je C schijf is