hoe zet ik dit bestandje op de juiste plaats op mijn pc?

Ik heb een e-mail geluidje gedownload op mijn pc.
Het zit opgeslagen in "mijn documenten".
Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik er nu kan voor zorgen dat dit geluidje ook speelt als ik een mail krijg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
handig om te weten is welk emailprogramma je gebruikt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of wat de extensie van het bestand is....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nog maar pas een pc en volledig leek dus lach nu niet he maar ik weet dat niet waar vind ik dat ergens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
windows live mail

Het beste antwoord

"Je kunt zelf bepalen welk geluid er wordt afgespeeld wanneer er een nieuw e-mailbericht binnenkomt. Windows heeft voor meerdere gebeurtenissen, verschillende standaardgeluiden aan boord. Een geluid voor e-mailnotificatie is er één van.

Je kunt zelf een geluid opnemen (in wav-formaat) of op internet zoeken naar een geschikt geluid.

Als je zo’n nieuw geluid hebt gedownload, dan zet je het in de folder \windows\media, standaard staat deze folder op de c-schijf. Om dit geluid af te laten spelen wanneer je een nieuw e-mailbericht binnenkrijgt, doe je het volgende:

- Ga naar het Configuratiescherm, via Start / Instellingen / Configuratiescherm;
- Klik op Spraak, geluid en geluidsapparaten, en daarna op Geluiden en audioapparaten;
- Neem het tabblad Geluiden;
- Onder programmagebeurtenissen selecteer je Windows / Melding bij nieuw e-mailbericht;
- Druk op de knop Bladeren en selecteer het bestand dat je wilt horen wanneer er een nieuw e-mailbericht binnenkomt;
- Druk op Toepassen en tot slot op OK."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ga naar start (windows logo)
configuratiescherm
hardware en geluiden
geluid
geluiden
zoek op: melding bij emailbericht klik daar 1 keer op
onderaan zie je dan een geluidsnaam staan met een playknop - testen en daarachter bladeren.

klik op bladeren

zoek het geluidje op.
klik op openen
klik op oke

dan kan je alles sluiten

ik hoop dat je geluidje de juiste extensie heb, anders moet die omgezet worden, dat is weer een andere instructie, maar probeer eerst dit eens, want zo doe je wat jij vraagt :)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
danku +erbij