Adres gevraagd van vliegveld Eindhoven.?

Wat moet je intypen op je tomtom,kan geen straat vinden,waar het vliegveld aan ligt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.7K
jc54
13 jaar geleden
Als je er naartoe moet met de auto, let dan wel op dat je vóór Eindhoven al de N-2 neemt. Vanaf de A-2 kun je er niet naartoe, dan wordt het doorrijden en keren.
jc54
13 jaar geleden
Staat slecht aangegeven, na de reconstructie van de randweg.

Het beste antwoord

Eindhoven Airport

Luchthavenweg 25
5657 EA Eindhoven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Eindhoven Airport ligt aan de luchthavenweg.

http://www.eindhovenairport.nl/content/route
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
navigeer naar -> Eindhoven -> navigeer naar ->nuttige plaatst --> nabij bestemming -> luchthaven