wie weet er een chatsite(18+) waar je met meerdere personen kan chatten en cammen!

Toegevoegd na 7 minuten:
gewoon waar je gratis kunt chatten en cammen dus NIET betaald

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
47K

Antwoorden (5)

www.solomio.nl
Daar is een openbare afdeling, maar ook een 18+ afdeling. Kun je cammen en chatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier geef ik je meerdere sites. Kies er eentje die je het best past. :)
www.skyrock.com; www.hotmail.com; www.chatmetmij.com etc. toi toi toi!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
hotmail is een email service, toch niet voor te chatten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar je kunt er ook mee chatten
Kimath
13 jaar geleden
dat is toch msn messenger? of is er nog iets anders dat ik nog niet ken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kent het niet
Kimath
13 jaar geleden
Hoe kom je daar dan? want als ik naar hotmail.com ga, logt hij alleen in op mijn email.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik haat het moderatieteam!!
Kimath
13 jaar geleden
huh? wat heeft het moderatieteam gedaan dan?
ik stelde alleen een vraag hoe je via hotmail kan chatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets, maar die heeft al mijn vragen verwijderd!! :(
http://www.chatroulette.com/
Je kunt met mensen over de hele wereld chatten en webcammen.
13 jaar geleden
op 2ling.com kan je chatten en cammen.
je kan er ook zelf chatrooms aanmaken of met iemand privee gaan. dit is gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.flirtmee.nl is ook een leuke, heb ik gehoord ;-)