Als het rendement van een TL-buis bedoeld wordt staat TL voor" Tube Luminescent" De lichtgevende buis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Het T.L.-rendement is een bij verzekeringsmaatschappijen bij winstdeling gebruikelijke rendementsnorm, gebaseerd op het rendement van een bepaald pakket staatsobligaties."

http://www.hypotheek-maximum.nl/informatie/Algemene_Voorwaarden_MoneYou_Hypotheek_%2815_mei_2008%29.pdf Pagina 20.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger gebruikte men SL rendement. Dit betekende SL betekent hier Staats Lening. Later is men op een andere standaard overgegaan en heeft men simpelweg de S op laten volgen door de volgende letter in het Alfabeth, namelijk T, vandaar TL Rendement