ik heb iets gedownload op mijn msn met smilys, dat ik andere smilys heb. maar hoe kan je ervoor zorgen dat dat weg gaat en de oude smilys terug komen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je pc niet meer naar behoren werkt, of iets ongedaan wil maken dan kan je het systeem terug laten zetten naar een eerdere datum toen deze nog wel goed werkte.

Je raakt je werk niet kwijt, alles wat je gemaakt hebt in Word, Excel, foto's enz. blijft gewoon staan.
Alléén je besturingssysteem van XP wordt hersteld naar die datum.

Om makkelijk naar systeemherstel te kunnen gaan, ook in de toekomst, zet je een snelkoppeling op het bureaublad.
Ga naar start, zoeken, naar bestanden of mappen, alle bestanden en mappen en type dan; systeemherstel ,dan komt er aan de rechterkant ondermeer een icoon met systeemherstel in beeld.
Ga daar op staan en klik met je RECHTERmuisknop en dan klik je in dat menu op; snelkoppeling maken,
Dan zie je; kan geen snelkoppeling maken, snelkoppeling op het bureaublad plaatsen?, kies ja.

Nu staat systeemherstel op je bureaublad.

Klik daar op.
Dan zie je een stip bij; een eerdere status van de computer herstellen.
Klik op volgende.
Dan zie je een kalender met data waarvan sommige vet zijn aangegeven. (je kan ook maanden terug)
Je kan nu klikken op zo'n vet aangegeven datum, toen je pc nog goed werkte.
Klik op volgende enz.
Nu wordt je systeem hersteld zoals het werkte op die datum.
Na opnieuw opstarten krijg je de melding in het rood;

Het systeem is hersteld naar... datum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Systeemherstel alleen voor iets bij msn messenger? Lijkt mij een beetje drastisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
systeemherstel klinkt ernstiger dan het is. je doet niets meer dan je computer een paar dagen terug zetten zodat de situatie weer is als dat het voorheen was.
(meer info kan je lezen in de link van de bron)