ik zoek een grafisch programma dat foto's kan verfraaien?

Ik ben op zoek naar een soort teken programma dat op een foto van iemand leuke gadgets kan plaatsen zoals; een bril een petje een zeeroverskapje een tattoo of een litteken.

Ik weet dat vroeger het programma kai supergoo het deed maar dit programma bestaat volgens mij niet meer.

Graag hoor ik leuke suggesties over dit soort programma's of die ook deze optie hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.pizap.com/

hier kun je je foto's bewerken en opslaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Voor de iphone zijn er tientallen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Photoshop, paintshop pro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
photofiltre gebruikte ik voor dat ik Photoshop gebruikte.
Dat kan tegenwoordig ook heel goed online. http://www.picnik.com/ is bijvoorbeeld een goede online editor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, uiteraard. Je kunt ze na het bewerken gewoon weer downloaden
Ik heb zelf de 2.0 versie van Gimp.
Ik kan hier voldoende mee en het is gratis.
Is makkelijk voor beginnelingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met MAGIX fotobewerking eigen foto’s verfraaien

Gezien de steeds groter wordende hoeveelheid digitale foto’s wordt het aspect fotobewerking steeds belangrijker. Naast de inmiddels wijdverbreide compactcamera’s is er in de digitale fotografie ook een beweging in de richting van spiegelreflexcamera’s te herkennen. Of het nou gaat om een simpel kiekje van de compactcamera of mobiele telefoon of een zorgvuldig voorbereide opname met de spiegelreflexcamera: elke gebruiker wil zijn foto’s effectief verfraaien en onder vrienden en bekenden verspreiden. Hiervoor biedt MAGIX Foto Premium precies de goede werktuigen:

•Uitgebreide beeldbewerking
•Optimalisatie van mimiek & gezichten
•Grafische vormgeving en lay-out
•Bioscoopwaardige TV-fotoshows