Van oranje toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon Van Oranje.
Willem Alexander heet Willem van Oranje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De namen van de koninklijke familie

•Graaf van Oranje-Nassau, jonkheer van Amsberg (graaf Claus-Casimir, de zoon van prins Constantijn)
•Gravin van Oranje-Nassau, jonkvrouwe van Amsberg (de gravinnen Eloise en Leonore, de dochters van prins Constantijn)
•Prins van Oranje-Nassau Jonkheer van Amsberg (prins Friso, die de titel prins der Nederlanden door zijn huwelijk kwijtraakte)
•van Oranje-Nassau Prinses van Lippe-Biesterfeld (de prinsessen Irene, Margriet en Christina, die nu dus anders heten dan in 1947?)
•van Oranje-Nassau van Amsberg (Prins der Nederlanden) (de prinsen Willem-Alexander en Constantijn?)
•van Oranje-Nassau, Van Vollenhoven (de zoons van prinses Margriet, de prinsen Maurits, Bernhard, Pieter-Christiaan en Floris)

Toegevoegd na 13 uur:
Beatrix Wilhelmina Armgard (Baarn, 31 januari 1938), Prinses van Oranje-Nassau, Prinses van Lippe-Biesterfeld, is sinds 30 april 1980 regerend Koningin der Nederlanden.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mis Beatrix! Maar wel +