Ny tips vlgd wk (3-9mrt)

Wij gaan een weekje naar ny over 5 dagen

(400 vanaf Brussel met continental / 6 dg in hotel cental parc..volgens mij het beste wat ik kan vinden met een kingsize...hoewel ik wel graag een ensuite had gehad)

Iemand nog tips voor 2 groentjes in de eerste week van maart? Nog niet echt warm..

Ik zou wel naar iets van sport of concert willen, maar er is weinig keus.

Voor de rest denk ik de highlights met een city pass (Ellis' eiland, 2x museum, top of the rock enzo)

Grt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Om het vrijheidsbeeld van wat dichterbij te zien kun je ook met een gratis veerpont naar de overkant varen en daarna weer terug. Weet alleen niet meer precies hoe t heet ;-( Was vanaf Financial District
Trouwens super leuk om te doen NY, ik zou zo weer gaan en raad t ook aan veel mensen aan.
Empire state building is trouwens toch ook erg leuk om te doen (uitzicht)
Central Park, kan ook best met voorjaarsweer, altijd wat te doen
Lekker bagels met cream cheese ontbijten
Century 21 was destijds ook leuk (goedkope kleding), maar zat naast Twin Tower, ben bang dat t er niet meer staat
Soho en Greenwich village (ev China Town)
Rockefeller Center
5th Avenue
Wall Street, kun je live meemaken
Broadway show (kun je last minutes kaartjes voor kopen)
Neem een Lonely Planet mee, staat onwijs veel leuks in
Veel plezier!!