Je bedoelt denk ik hardwarematige apparatuur, dat werkt namelijk heel wat makkelijker dan dat geklooi met die muis (en is ook leuker). Heb zelf de Reloop Digital Jockey 2 welke mij rond de 300 euro heeft gekost. Is 100% Traktor DJ compatible. Zijn ook goedkopere varianten van andere merken. O.a. Hercules heeft een leuk starter setje. Google maar eens op "dj mixer". Genoeg te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik gebruik zelf geen apperatuur, dat vindt ik zelf overbodig. met de programma's van tegenwoordig kun je al meer dan een kastje van €2000 euro. ik weet natuurlijk niet in welke richting jij wilt als beginnende Dj, maar ik raad je aan om eens de demo van Fruityloops studio proberen. dit is ideaal om muziek te maken, mixen, of een andere beat geven op een nummer. kosten: nix
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fruity loops kost geld, tenzij e trial neemt of hem crackt net zoals ik :)