welke mobiel is beetje hip en beetje goedkoopt?

Ik wil een nieuwe mobiel kopen maar ik zal niet weten wat IK wil een beetje hippe dus niet zo'n ding van 2 jaar geleden. Maar hij mag niet te duur zijn bijv. de galaxy s heeft een duur abonnement en nog duurder als je hem los koopt abonnement is goed als et maar goedkoop isXD weet iemand zo'n mobiel???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
Koop gewoon een simpele Nokia telefoon en je bent klaar :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil niet lullig zijn maar een abbonement voor bijna elke nieuwe telefoon is rond de 30 euro net als bij de galaxy.
Er komst trouwens een galaxy s2, dus de galaxy s zal dan goedkoper worden

Antwoorden (10)

Iphone abonnenment 27 in de maand en een gratis iphone tmobile
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
27 euro per maand? Dat is anders nog best duur
Als je een 'hippe' mobiel zoekt die niet te duur is zou ik kijken naar een tweedehands optie:

kijk bijvoorbeeld naar een ouder model die nog steeds als nieuw zijn, een paar voorbeeldjes:
- Htc Desire (Desire HD opvolger)
- Samsung Wave (Samsung wave II opvolger)
- iPhone 3g(s) (iPhone 4g opvolger)

De eerste twee zijn ongeveer €200,- maar je hebt geen duidelijk budget aangegeven dus is het moeilijk te bepalen wat voor jou een goede mobiel zou zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In geval van het vorige antwoord heb je helaas wel de 3GS... Galaxy S kan voor 2 jr gratis met internet 1ste jr 25 euro 2e jr 31,95 goedkoper alternatief is bv de htc wildfire of Samsung galaxy Apollo deze zijn ook interessant met n 1 jr abonnement
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van LG zijn allemaal niet heel erg duur maar wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De galaxy modellen zijn niet te duur maar wel hip. Neem bijv.de galaxy europa, lekker snel, leuke apps, en met wifi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Nokia 1600
heel goedkoop en hij gaat niet kapot:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een BlackBerry Curve 8520 is ook erg goedkoop + het is ook nog hip, voor ongeveer 15/20 euro per maand kan je deze krijgen inclusief internet dus nog beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een LG optimus one. Dit is een leuke telefoon met het populaire Android platform. (Android 2.2)

Het is C €200

Nog een leuke telefoon is de HTC wildfire. Deze is wel duurder. Deze kost ongeveer €239,00. Ook deze telefoon bevat Android 2.2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De htc is stukken netter, en beter.
Galaxy europe. Hij is hip en goedkoop. prepaid is hij ongeveer rond de 140 euro. Er zit android 2.1 op en WIFI. Ook zit er navigatie op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een htc wildfire is een prima telefoon voor een relatief lage prijs, het enige nadeel is de kwaliteit van het scherm.