elke keer als ik een filmpje wil kijken krijg ik : missing plug in.. wat moet ik doen?

Toegevoegd na 3 minuten:
overal waar je een filmpje kunt kijken, youtube, hyves, secretstory alles ik kan wel een printscreen geven?

Toegevoegd na 8 minuten:
het geeft niet aan welke fout, ik gebruik trouwens google chrome ik probeer het nu wel even op internet explorer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat betekend dat je een programma mist. Geeft het aan welke plug in je mist? Dan kun je die naam intypen op google en dan downloaden! Als het daarna nog niet werkt, kan het ook aan je internet browser liggen. RTL werkt bijvoorbeeld niet met Google Chroome.

Toegevoegd na 15 minuten:
Laat even weten of het nu wel lukt! Zo niet, dan kan het zijn dat je Microsoft Silverlight mist, die kun je makkelijk downloaden. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dan moet je ergens op info kunnen klikken, of er staat bij welke plug in vereist is.
Die moet je dan gewoon via google zoeken, downloaden en installeren. opnieuw opstarten waar nodig en voila.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De plugin die je mist installeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Filmpje downloaden en vlc player gebruiken om het te kijken.
Maar als het gaat om youtube moet je adobe flash player installeren. In het schermpje waar staat dat de plugin ontbreekt is ook een linkje wat je kunt aanklikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk mis je een codec pack.
Ga naar google en type codec pack voor mediaplayer.
Waarschijnlijk doet ie het dan wel
FRank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
download flash player. druk op mijn bijgevoegde link, start ie of firefox opnieuw op en voila.

Toegevoegd na 24 minuten:
download flash player. druk op mijn bijgevoegde link, installeer hem, start ie of firefox opnieuw op en voila.